Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Újra személyes ügyfélfogadás az MNB Ügyfélszolgálatán és a vidéki tanácsadó irodákban

nyomtatás

Budapest, 2020. június 05. – A megfelelő biztonsági intézkedések betartásával jövő héten hétfőtől ismét személyesen is intézhetik ügyeiket a lakossági ügyfelek az MNB budapesti ügyfélszolgálatán. A  Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat megyeszékhelyeken elérhető kirendeltségein (három kivétellel) szintén a június 8-i héten indul újra a személyes ügyfélfogadás.

A koronavírus kockázatainak változása nyomán 2020. június 8-tól ismét személyesen is intézhetik ügyeiket a fogyasztók a Magyar Nemzeti Bank (MNB) ügyfélszolgálatán a 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. szám alatt.

Javasoljuk a várakozás elkerülése érdekében előzetesen igénybe venni az online időpontfoglalás lehetőségét. Az ügyfélfogadási rend és az ügyfélszolgálat megközelítésére vonatkozó információ is elérhető az MNB honlapján.

Azok, akiknek vidéki ügyfélként nem áll módjában a budapesti ügyfélszolgálatot felkeresni, az MNB és a civil pénzügyi fogyasztóvédelmi szervezetek által működtetett Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat minden megyeszékhelyen elérhető kirendeltségein kaphatnak segítséget pénzügyi kérdéseikre, problémáikra. A legtöbb tanácsadó irodánál 2020. június 8-tól indul el ismét a személyes ügyfélfogadás, míg Nyíregyházán, Salgótarjánban és Szegeden június 15-től tudják személyesen is fogadni az ügyfeleket. Az újranyitást követő ügyfélfogadási rend megegyezik a koronavírus miatti veszélyhelyzetet megelőző nyitvatartási renddel. Az egyes irodák nyitvatartásáról az MNB honlapján is lehet tájékozódni. Az ismét működő személyes ügyfélfogadás mellett a tanácsadó irodák változatlanul elérhetők elektronikus úton, valamint telefonon is.

Az ügyfelek biztonsága érdekében az ügyfélszolgálaton és a tanácsadó irodákban továbbra is érvényben marad néhány biztonsági intézkedés. Az ügyfélszolgálat ügyfélfogadásra szolgáló helyiségében egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélpult működik, illetve kizárólag az a fogyasztó, akinek az ügyeit éppen intézik. Ezért is érdemes előzetesen igénybe venni az online időpontfoglalás lehetőségét.

Az ügyféltérben várakozók kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot tartani egymástól. Az épületbe történő belépéskor az ügyfeleknek kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszköz (például orvosi maszk, sál) viselése, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata. Az ügyfélfogadás alkalmával az ügyintézők szintén szájmaszkot viselnek majd. Az MNB munkatársai minden segítséget készségesen megadnak a megfelelő biztonsági intézkedések betartásához.

Természetesen változatlanul lehetőség van felvilágosítás kérésére elektronikus úton (e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu), illetve a belföldről ingyenesen hívható telefonszámon (tel: +36-80-203-776), sőt a jelenlegi vírushelyzetben egyelőre továbbra is ez a javasolt ügyintézési mód.

Magyar Nemzeti Bank

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem