2019. szeptember 4.
nyomtatásTisztelt Kérelmezők, Tisztelt Pénzügyi Szolgáltatók!
A Pénzügyi Békéltető Testület online vitarendezési tevékenységét az ún. online vitarendezési kapcsolattartó pont segíti azzal, hogy gyakorlati segítséget nyújt mind a fogyasztók, mind a pénzügyi szolgáltatók részére a panaszok benyújtásához, valamint az online vitarendezési platform kezeléséhez. Ha az adott jogvitát az online vitarendezési platformon keresztül nem lehet rendezni, akkor tájékoztatást ad a fogyasztóknak az interneten kötött szerződéshez kapcsolódó egyéb fogyasztói igényérvényesítési lehetőségekről.
2019. szeptember 1-jétől a magyarországi online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait az Innovációs és Technológiai Minisztériumban működő Európai Fogyasztói Központ (EFK) veszi át a Budapesti Békéltető Testülettől, amely a következő elérhetőségek valamelyikén érhető el:
Innovációs és Technológiai Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ
Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 9-11.
Levelezési cím: 1440 Budapest Pf. 1.
Telefon: 06-1-795-52-33
E-mail: odr@itm.gov.hu
További információ itt található.