Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

qvik

nyomtatás

Klikk és qvik minden helyzetben

Mindenki számára elérhető ingyenes alapszolgáltatás a qvik

A qvik lehetőséget biztosít arra, hogy mindig Ön határozhassa meg, hogy egy adott tranzakciót mikor kíván elvégezni. Ezáltal még könnyebb lehet saját pénzügyeinek tervezése, kiszámíthatósága és sokkal kényelmesebben intézheti tranzakcióit, mint eddig bármikor.

A kereskedők és számlakibocsátók nem vonhatnak le az Ön számlájáról pénzt egészen addig, amíg azt Ön jóvá nem hagyja.

Hogyan ismerheti fel a qvik elfogadóhelyeket?

Minden kereskedő, szolgáltató, webshop és számlakibocsátó számára kötelező feltüntetni a qvik logót, ha ilyen elfogadást nyújt. Amennyiben Ön ilyennel találkozik, biztos lehet abban, hogy ingyenesen fizethet qvikkel.

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

A qvik-QR-t a kereskedő vagy számlakibocsátó fogja majd megjeleníteni internetes vásárlásnál a webshop felületén, fizikai boltokban a pénztárgép vagy a POS-terminál kijelzőjén, de akár egy papír alapú számlán is elhelyezhető. A qvik-QR-t beolvasva ingyenes átutalás kezdeményezhető.

A qvik-QR minden esetben csak egyszer fizethető ki, így elkerülhető a többszörös fizetés. Emellett a qvik-QR el is menthető és kényelmesen, akár egy későbbi időpontban is kifizethető. Fontos, hogy a QR-kód beolvasása (és elmentése) önmagában még nem jelent fizetési kötelezettséget.

A qvik-NFC a jelenleg is ismert érintéses mobilfizetést jelenti, melyen keresztül egy ingyenes átutalás kezdeményezhető.

A qvik-NFC fizikai vásárlások során alkalmazható a jelenleg ismert érintéses fizetéshez hasonlóan. Az ügyfélnek mindössze valamilyen okoseszközét a terminálhoz kell érintenie, majd a fizetés jóváhagyása után megtörténhet az ingyenes átutalás.

A qvik-kérelem a kedvezményezettől induló értesítést jelent, melyre kattintva válaszul ingyenes átutalás kezdeményezhető. A qvik kérelmekre válaszként indított átutalás minden esetben a számlatulajdonos jóváhagyásához kötött.

A jövőben qvik-kérelem érkezhet egy közműszolgáltatótól, egy webshopos vásárlás alkalmával, utánvételes csomagküldés során, vagy fizikai vásárlás esetében, de akár egy ismerőstől is.

A qvik-kérelem fogadásához szükséges, hogy a kérelem küldője ismerje a címzett bankszámlaszámát, vagy a másodlagos azonosítóját (telefonszám, email-cím vagy adószám). Ezek ismeretében tud a kereskedő, a közműcég vagy egy ismerős qvik-kérelmet küldeni. A másodlagos azonosítót előzetesen regisztrálni szükséges a számlavezető banknál, amelynek menete itt érhető el.

A qvik-link a kereskedő vagy számlakibocsátó mobilalkalmazásából indítható kényelmes fizetési hivatkozás jelent, melyre kattintva ingyenes átutalás kezdeményezhetőt.

A qvik-link a kereskedők vagy számlakibocsátók mobilalkalmazásába integrált fizetést jelent, melyre kattintva az alkalmazás átirányítja az ügyfelet a mobilbankja átutalási felületére, ahol jóváhagyhatja a qvik-fizetést.

A qvik-link minden esetben csak egyszer fizethető ki, így elkerülhető a többszörös fizetés, valamint ezen qvik-link elmenthető bármikor és az kényelmesen egy későbbi időpontban is kifizethető. A kattintás vagy az elmentés önmagában még nem jár fizetési kötelezettséggel.

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem