Kedves Látogató! Amennyiben hibát talál az oldalon, vagy további, technikai okokból adódó problémája merül fel, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot. Telefonszám 06-80-203-776. Köszönettel Magyar Nemzeti Bank.
EN
EN

Mobil netbank

nyomtatás

Mobilbank

A mobilbank lehetővé teszi pénzügyeink folyamatos, gyors és kényelmes nyomon követését interneten keresztül, mobiltelefonra optimalizált rendszer segítségével.

Ma már szinte minden intézmény rendelkezik internetbank és mobilalkalmazás (mobilbank) szolgáltatással. Utóbbi a következőképpen érhető el:

  • a szolgáltatást nyújtó alkalmazás mobilra telepítésével és /vagy
  • a telefon beépített böngészője segítségével.

Az alábbi tájékoztató a mobilbanki szolgáltatás általános, legjellemzőbb tulajdonságait mutatja be, a szolgáltatás azonban intézményenként változó lehet. Érdeklődjön számlavezető intézményénél a pontos és részletes feltételekről, díjakról, kondíciókról és a szükséges technikai feltételekről, követelményekről!

Milyen banki szolgáltatások érhetők el mobilbankon keresztül?

Mobilalkalmazásban könnyen és gyorsan elérhetőek a legszükségesebb funkciók, amelyek jellemzően:

  • számlainformációk, számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése;
  • eseti forintátutalások;
  • felhatalmazás csoportos megbízások kezelésére;
  • állandó átutalások beállítása;
  • betétlekötés és visszavezetés;
  • bankkártyák kezelése (aktiválás, letiltás, bankkártyaforgalom lekérdezése, limitek módosítása);
  • SMS-szolgáltatás beállítása, módosítása, törlése;
  • hitelinformációk lekérdezése.

Egyes bankoknál azonban már a teljes, internetbankban elérhető szolgáltatáskör hozzáférhető mobilbankból is.

Hogyan igényelhető a pénzügyi intézménynél a mobilbanki szolgáltatás?

Az intézmények által biztosított mobilbank szolgáltatást jellemzően csak internetes szolgáltatással már rendelkező ügyfelek vehetik igénybe. A szolgáltatás igényléséhez sok esetben külön szerződést kell kötni. A szolgáltatás az egyszerű aktiválást követően vagy az alkalmazás letöltése után azonnal használható. Az igénylés kezdeményezhető a pénzügyi intézmény döntésétől függően az interneten vagy telefonon keresztül, illetve a fiókban személyesen.

Milyen technikai feltételei vannak a pénzügyek intézésének a mobilbankon keresztül?

Ahhoz, hogy a pénzügyeket mobilalkalmazáson keresztül lehessen intézni, jellemzően szükséges az alábbi technikai háttér:

  • mobilinternetezésre alkalmas okostelefon, PDA vagy táblagép;
  • az intézmény által támogatott mobiloperációs rendszerek (jellemzően Android vagy iOS);
  • internetelérés a szolgáltatás használatához.

A mobilbankba való bejelentkezéséhez rendszerint nem szükséges külön jelszó, a felületre a netbankban használt jelszóval vagy biometrikus azonosítással (pl. ujjlenyomat, arcfelismerés) lehet belépni.

Utolsó frissítés: 2024. oktbóber 24.

 

Ez a weboldal sütiket használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlap használatával Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. Kérjük, olvassa elSüti tájékoztatónkat,amelyben további információkat olvashat a sütikről és azt is megtudhatja, hogyan tudja kikapcsolni vagy törölni őket.Elfogadom

Tájékoztatjuk, hogy az adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelés érdekébenAdatvédelmi tájékoztatónkmegváltozott.Értem